باشگاه های رزمی یاس شوتوکان کاراته استان کرمان

ادرس :خیابان حکیم کوچه 23
ادرس:خیابان مدیریت کوچه 23 انتها کوچه

۴ مطلب در تیر ۱۳۹۵ ثبت شده است

 که به مناسبت ماه مبارک رمضان توسط تیم نونهالان سنگین وزن مجتمع جهان فولاد سیرجان که متشکل گردیده بود از دوتیم رزمی یاس و منتظران مهدی (عج) استان کرمان، باحضور تیمهای برتر استان از جمله الماس کویر الف، الماس کویر ب، فاتحان اروند، کمربند سیاه، زرنقش، شهدا الف، شهدا ب، تربیت الف، تربیت ب، مجتمع آراد، تیم های مجتمع جهان فولاد سیرجان الف، ب و ج که باقدرت حضور پیدا کردند از اولین دور مسابقات بدون هیچ گونه باختی به رقابت پرداخته و پس از سه هفته رقابت سنگین به مقام قهرمانی دست یافتند. تیم مجتمع جهان فولاد را آقایان 1_محمد حسن ابارقی، محمد حسین ده شیخ نسب، امیرعلی فراست، در وزن 40 ، ابوالفضل سیوندی و ابوالفضل محمدرضایی در وزن45- ، امیر محمد گله داری و ابوالفضل بهشتی و احد مجیدیان دروزن 45+ تشکیل میدادند، که با اقتدار کامل مقام اولی رو کسب نمودند، وعرض تبریک و تشکر ویژه از مجتمع جهان فولادسیرجان حامی باشگاه رزمی یاس و منتظران استان کرمان.

عرض تبریک و خسته نباشید به اساتید زحمت کش این دوباشگاه استاد احد فاضلیان استاد رسول غزنوی خدا قوّت و درود بر شما عزیزان اوس.

عرض تبریک و یک خدا قوّت دیگر به دوتیم سبک وزن در رده نونهلان مجتمع جهان فولاد سیرجان که بااقتدار کامل به دور نیم نهایی مسابقات راه پیدا کردند و هفته آینده برای مقام اولی و دومی به مصاف حریفان خود میروند، آرزوی موفقیت و سربلندی وپیروزی برای این همگی این عزیزان در عرصه ملی و بین المللی و جهانی را ازدرگاه خداوند متعال خواستاریم، اوس.


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۸ تیر ۹۵ ، ۰۹:۵۴
احد فاضلیان

موسس استاد شیهان ناصر فاضلیان ، ایشان تمام زندگی خودرا برای ساخت این مجموع ورزشی گذاشته اند تا نونهالان ، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان دیار کریمان را بنوانند به سمت ورزش رزمی بکشند و آنها را در سایه ورزش سالم وسلامت تحویل جامعه اسلامی دهند امیدوارم همیشه سالم وسربلند وپیروز باشند. اوس


۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۸ تیر ۹۵ ، ۰۸:۵۰
احد فاضلیان

استاد احد فاضلیان از تاریخ 95/03/25بر اساس زحمات و پشکاری برای شاگردان خود و بچه های رزمی کار کرمان کشیده اند، به سمت مسول کمیته استعداد یابی سبک شوتوکان iskf در کشور تعین شدند وحکم ایشان زده شد.

۲ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۸ تیر ۹۵ ، ۰۸:۳۰
احد فاضلیان

در مسابقات انتخابی تیم ملی رده بزرگسالان که در تاریخ 95/2/14 الی95/2/17 برگزار گردید در رده 75_کیلو اقای حجت الله شمسی پور به رقابت پرداخت و در دور دوم مقابل حریف خود گردید و از دور مسابقات خارج شد. و در وزن 67_ کیلو اقای سجاد خراسانی که در دور دوم به حریف خود اقای سعید احمدی ملی پوش ارزنده کشورمان برخورد کسی که چندین سال لباس تیم ملی به تن دارد و قهرمان اسبق جهان بود ایشان با امتیاز پنج به سه بازی خود را واگزار نمود و برای این ورزشکار جناب خراسانی که هنوز در رده امید میباشد ولی در بزرگسالان به رقابت پرداخت بود بسیار باارزش بود این باخت و تجربه، امیدواریم بتواند در مسابقات انتخابی تیم ملی رده امید که در تاریخ 95/5برگزار میگردد آرزوی موفقیت را از درگاه خداوند متعال خواستاریم و امیدواریم بتواند از تجربه خود نهایت استفاده را ببرد. اوس


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۸ تیر ۹۵ ، ۰۸:۱۳
احد فاضلیان